اینتر برد تا حدودی به صدر نزدیک شد

اینتر برد تا حدودی به صدر نزدیک شد




 

 


اینتر برد تا حدودی به صدر نزدیک شد


تاریخ : پنج شنبه ،
1 دی 1390

اينتر در يک بازي فوق العاده، موفق شد با نتيجه چهار بر يک تيم لچه را در هم بکوبد و با چهارمين پيروزي متوالي خود به تعطيلات زمستاني برود. اينتر بازي را با ترکيب 2-4-4 آغاز کرد.


به گزارش اینتر دات آی آر جولیو سزار مرد شماره یک نراتزوری بود. مایکون، لوسیو، ساموئل و ناگاتومو چهار مهره خط دفاعی اینتر را تشکیل داده بودند. آلوارز، موتا، زانتی و فاراونی هافبک های نراتزوری بودند که پشت دیگو فورلان و پاتزینی ایفای نقش می کردند.
ترکیب امروز کاملا با ترکیب مورد انتظار همگان متفاوت بود. فورلان جای میلیتو را گرفته بود و کامبیاسو به دلیل نامعلومی بازی را از روی نیمکت دنبال می کرد. اینتر مانند بازی های گذشته شروعی بسیار کند را تجربه کرد. تا جایی که بازیکنان لچه به خود جرات دادند تا از سیستم دفاعی خود خارج بشوند و دروازه اینتر را باز کنند.
موریل پس از قرار گرفتن در موقعیت مناسب، توانست از سد لوسیو و مایکون بگذرد و با یک شوت ملایم دروازه جولیو سزار را باز کند. به ثمر رسیدن این گل باعث شد موجی از حملات اینتر آغاز شود. در ابتدا شوت دیگو فورلان با تیرک عمودی دروازه اصابت کرد تا هواداران نراتزوری حاضر در ورزشگاه به وجد آیند.
تنها چند دقیقه بعد، ضربه سر جیامپائولو پاتزینی به تیرک افقی دروازه اصابت کرد و طولی نکشید که تیرک عمودی دروازه بار دیگر با ضربه سر ساموئل به لرزه در آمد! استرس بازیکنان اینتر به شدت بالا رفته بود که دیگو فورلان در موقعیت گلزنی قرار گرفت و ضربه سر او بار دیگر به تیرک دروازه اصابت کرد! اما پاتزینی موفق شد پس از چند ثانیه از روی سانتر دگلاس مایکون دروازه را باز کند تا حساب کار یک بر یک شود.
با شروع نیمه دوم، رانیری دو تعویض همزمان انجام داد. او کامبیاسو را به جای فاراونی به میدان فرستاد تا زانتی به گوش راست منتقل شود و کامبیاسو جای او را در میانه میان بگیرد. همچنین دیگو میلیتو جای دیگو فورلان را در نوک حمله گرفت. چیزی نگذشت که میلیتو توسط پاس عرضی به نظیر ریکاردو آلوارز در موقعیت تک به تک قرار گفت و دروازه را گشود تا اینتر برای اولین بار پیشی بگیرد.
در ادامه لچه دو موقعیت گلزنی خطرناک به دست آرود که با هنرنمایی جولیو سزار، این توپ ها به گل تبدیل نشدند. تیاگو موتا در وظایف دفاعی خود بسیار متزلزل نشان می داد، بنابراین رانیری جوئل اوبی را به جای پاتزینی به میدان فرستاد تا ترکیب اینتر به 1-1-4-4 تغییر کند. با این تعویض، ناگاتومو در گوش چپ آزادی عمل بیشتری پیدا کرد و توسط سازنده دو گل بعدی اینتر باشد.
در دقیقه هفتاد و سوم، او حرکتی تند و تیز را از گوش چپ آغاز کرد و توانست با عبور از مدافعین لچه، با یک پاس عرضی کامبیاسو را در موقعیت گلزنی قرار دهد. هافبک کهنه کار نراتزوری نیز توپ را در درون دروازه قرار داد تا گل سوم افعی های میلانو نیز به ثمر برسد. تنها هشت دقیقه بعد، ناگاتومو حرکتی مشابه را از همان منطقه آغاز کرد و با جا گذاشتن دو بازیکن لچه، آلوارز را در موقعیت گلزنی قرار داد و ستاره جوان نزاتزوری نیز نام خود را در فهرست گلزنان امروز قرار داد.
بازی با نتیجه چهار بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا رانیری به بیست و ششمین امتیاز خود دست یابد. از میان رقیت های اصلی اینتر، تیم میلان با نتیجه دو بر صفر کالیاری را شکست داد و اودینزه با تساوی بدون گل در برابر یوونتوس متوقف شد. ناپولی با شش گل تیم جنوآ را در هم کوبید و لاتزیو به تساودی بدون گل در برابر کیوو رضایت داد.
بدین ترتیب تعطیلات زمستانی اینتر آغاز می شود و نراتزوری ها در تاریخ هفتم ژانویه در برابر پارما به میادین باز خواهند گشت. پس از آن اینتر در تاریخ پانزدهم ژانویه اولین دربی سری آ را در برابر آ.ث میلان برگزار خواهد کرد.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل